زمان جاری : سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 12:11 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

تعداد بازدید 146
نویسنده پیام
dooronazdik2018
آنلاین

ارسال‌ها : 1
عضویت: 1 /3 /1397
بلیط تهران استانبول


درباره ماسامانه آنلاین با برند دور و نزدیک جهت توسعه خدمات مسافرتی آنلاین و به روز رسانی این خدمات همگام با جامعه جهانی راه اندازی شده است. ایده اولیه این سایت از آنجا شکل گرفت که مسافرین ایرانی به دلیل نبود روشهای پرداخت بانکی جهانی در ایران برای خرید خدمات مسافرتی دچار مشکلات فراوان می شدند.با ایجاد این پورتال شرایطی فراهم گردید تا مسافرین بتوانند از خدمات خرید بلیط داخلی و خارجی و همچنین رزرواسیون هتل در سراسر دنیا و پرداخت با کارتهای شبکه شتاب بهره مند گردند.این مجموعه در راستای اهداف تعیین شده از پیشنهادات و انتقادات همه ی بینندگان و مشتریان گرامی استقبال می نماید.
دیدگاه ماما برای پیشگام بودن در صنعت گردشگری همواره در تلاش جهت ارائه عالی ترین خدمات با بهترین نرخ به مشتریان خود میباشیم.
ارزش های ماما علاوه برتاکید بر مشارکت گروهی، خلاقیت و نوآوری در دور و نزدیک تمام تلاش خود را برای برآورده کردن نیاز مشتری انجام میدهیم و همیشه مشتری مداری و خدمات رسانی دراولویت کارمان قراردارد.
هدف مابلیط تهران استانبول
ما با استفاده از نیروهای متخصص و علاقمند در صنعت گردشگری امکان خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی و همچنین رزرو هتل را به بهترین نحو برایتان امکان پذیر میسازیم. هر چند سفر ممکن است امری بعید به نظر آید اما ما آن را برای شما بسیار نزدیک ساخته و شما میتوانید از طریق پرداخت آنلاین، بلیط و واچر هتل خود را خریداری نمایند.


سه شنبه 01 خرداد 1397 - 15:20
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر

پاسخ ها


برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :