loading...
مجله اینترنتی پاتوق ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
ali بازدید : 189 1392/12/04 نظرات (0)

دانلود نسخه فارسی پرندگان خشمگین آسمانی !

امروز سایت پاتوق ایرانیان نسخه فارسی پرندگان خشمگین را برای شما اماده کرده است امیدواریم برای دانلود این بازی جذاب به ادامه مطلب مراجعه کنید

ali بازدید : 187 1392/09/14 نظرات (0)
(92/8/5) تغییرات:

نسخه فشرده شده BlacBox اضافه شد.

بازی رالی قهرمانی جهان 4 WRC: FIA World Rally Championship  یکی از بازی های مهیج در سبک Racing میباشد که توسط شرکت Black Bean Games برایکامپیوتر های خانگی منتشر شده است.

جهت مشاهده توضیحات ودانلود بازی روی عنوان مطلب کلیک کنید

ali بازدید : 158 1392/09/03 نظرات (1)
(92/9/3) تغییرات:

آپدیت 5 و 6 اضافه شد.

F1 2013 توسط Codemasters ساخته و منتشر شده است . البته وظیفه ی نشر نسخه ی کنسول در بریتانیا بر عهده ی Namco Bandai می باشد. این عنوان از موتور گرافیکی EGO Engine 3.0 بهره می برد و زمان عرضه این  عنوان F1 2013 در تاریخ  ۴ اکتبر در اروپا و در تاریخ ۸ اکتبر در آمریکای شمالی برای پلتفرم های PC ,PS3 ,X360 عرضه می گردد و بنا بر اطلاعات منتشر شده، این عنوان با سایر نسخه های این سری متفاوت خواهد بود و بازیکنندگان قادر به رویارویی با یک عنوان متحول دیگر از این سری بازی های رایانه ای خواهند بود.

F1 2013 در دو نسخه استاندارد و کلاسیک عرضه می شود. ویژگی مشترک این دو نسخه اضافه شدن سناریوی کلاسیک به بازی است. همانطور که از عنوان این بخش جدید برمی آید ماجرا به تاریخچه این رشته ورزشی پر طرفدار مربوط می شود. در این قسمت ماشین ها ، رانندگان و حتی پیست های دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی را در اختیار دارید و البته بازی کننده ای که نسحه استاندارد را تهیه می کند، فقط به اتومبیل ها و رانندگان دهه ۸۰ دسترسی خواهد داشت. اما نسخه کلاسیک علاوه بر آن ، رانندگان و ماشین های دهه ۹۰ را هم در خود گنجانده است. در F1 2013 شما می توانید به جای تمامی رانندگان مشهور نظیر لوئیس همیلتون، سباستین فتل و غیره بازی کنید، همچنین تمامی پیست ها و ماشین های واقعی مسابقات فرمول یک نیز در بازی وجود خواهد داشت. در ضمن تمامی تغییراتی که در قوانین مسابقات فرمول یک ایجاد شده است نیز در F1 2013 وجود خواهد داشت. F1 2013 دارای بخش Young Driver's Test نیز می باشد که نسبت به سال قبل گسترش بسیاری پیدا کرده است. این بخش برای بازیکنان جدیدی است که هنوز به زیر و بم فرمول یک آشنا نیستند. همه ی بخش های آفلاین بازی نیز با RaceNet هماهنگ هستند تا F1 2013 را رقابتی و اجتماعی تر از نسخه های پیشین بکند.

bahram021 بازدید : 220 1392/07/28 نظرات (0)

 * پیشنهاد سایت *

( به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید )

 

بازی جذاب و مهیج dead paradise 2 یک بازی مسابقه ای اکشن میباشد که با در اختیار داشتم یک اتومبیل مسابقه

شما باید از سد مشکلات و سختی های راه عبور کرده دشمنان خود را از بین ببرید و به خط پایان برسید.

برای بازی بهتر با برد ها اتومبیل خود را با سلاح های جدید اپگرید کنید .

ali بازدید : 158 1392/07/01 نظرات (0)

 

دانلود بازی Urban Trial Freestyle برای کامپیوتر

| نسخه کامل و کرک شده TiNYiSO |

 

Urban Trial Freestyle یک بازی جدید در سبک موتورسواری نمایشی است که در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Tate Interactive ساخته و برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است. این بازی اویل سال فقط بر روی شبکه PSN منتشر شد و بخاطر اینکه بازی بازها استقبال بالایی از این بازی کردند هم اکنون برای PC نیز عرضه شده است تا گیمرهای این پلتفرمر از این بازی زیبا نهایت لذت را ببریند.

در بازی Urban Trial Freestyle شما در نقش یک موتورسوار حرفه ای موتور کراس هستید و برای انجام حرکات نمایشی و عبور از مکان های سخت باید از پستی ها و بلندی های مصنوعی که در جاهای مختلف شهر ساخته شده است عبور کنید و باید بالاترین امتیاز را بدست آورید.در بازی Urban Trial Freestyle  شما باید از روی جعبه های پشت سرهم، سطوح شیب دار و … پرش کنید و از دست پلیس هایی که همواره به دنبال شما هستند فرار کنید و به محل مورد نظر برسید.

بازی Urban Trial Freestyle از ۴۷ مرحله ساخته شده که در ۵ محیط منحصر بفرد و متفاوت جریان خواهند داشت  و سه مد Stunt, Time Attack, Challenges در منو بازی وجود دارد. همچنین شما امکان سفارشی سازی موتور و موتور سوار را دارید.انیمیشن های بازی بسیار با کیفیت هستند.

درباره ما
پاتوق ایرانیان از سال 1391 شروع به کار کرده است و تلاش میکند تا بهترين ها بروز ترین و مفیدترین مطالب را در اختیار کاربران و بازديد کنندگان عزیز قرار دهد امیدوارم لحضاتی شاد و خوبی را در این سایت تجربه کنید. مدیر سایت:ali *سایت تفریحی پاتوق ایرانیان سایتی برای تمام ایرانیان*
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تازه های دنیای مد


    مدل تاج عروس 2014

    (کلیک کنید)


    ****


    جدیدترین مدل ترین مانتو بهار 93


    (کلیک کنید)


    مدل مانتو اریکا 2014

        مدل مانتو اریکا
       ( کلیک کنید)

    ****

    مدل جدید کت ودامن مجلسی

    (کلیک کنید)

    *****

    ست کیف و کفش 93

    (کلیک کنید)

    *****

    مدل بافت 2014

    (کلیک کنید)

    ******

    مدل کفش اسپرت نوروز 93

    (کلیک کنید)

    ******


    مدل کفش زنانه 93

    (کلیک کنید)

    مطالب(گوناگون)

    فرزادفرزین در کنار دختران شیرازی

    (کلیک کنید)


    ***

    آمار سایت
  • کل مطالب : 588
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 333
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 228
  • بازدید ماه : 4,501
  • بازدید سال : 30,190
  • بازدید کلی : 805,056
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات

    پشتیبانی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    امکانات ویژه سایت