loading...
مجله اینترنتی پاتوق ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
m.20 بازدید : 127 1392/12/09 نظرات (0)
دیروز یکی از خبرگزاری‌ها به نقل از روزنامه فرهیختگان نوشت که احتمال دارد محمد مایلی‌کهن ممنوع‌التصویر شود. این خبر باعث شد به سراغ محمد مایلی‌کهن برویم تا ببینیم خبر صحت دارد یا نه و اگر صحت دارد چه واکنشی نشان می‌دهد. با مایلی‌کهن در مورد این مساله صحبت را شروع کردیم اما علاوه بر آن، در مورد مسائل دیگر هم صحبت کردیم که یکی از آنها بحث بازگشت به پرسپولیس بود که البته مایلی‌کهن این مساله را رد کرد. مایلی‌کهن که این هفته مصاحبه‌ای جنجالی و عجیب با برنامه نود داشت، در مورد اتفاقات اخیر توضیح می‌دهد.
 
 
یکی از خبرگزاری‌ها خبر ممنوع‌التصویر شدن شما را منتشر کرده؟
  واقعا؟ اگر اینجور باشد باید خودکشی کنم. من که حرف بدی نزدم. همیشه در راستای منافع ملی و مملکتم حرف زدم. این کار یعنی خودسانسوری. من حدود ۲، ۳ روز پیش خودم به دلایلی صدا و سیما را تحریم کرده بودم و هر وقت می‌آمدند مصاحبه کنند، قبول نمی‌کردم.
اتفاقا در این خبر آمده که شما دوباره ممنوع‌التصویر می‌شوید.
  دوباره نبوده. من آن موقع خودم صدا و سیما را تحریم کرده بودم. (با کنایه) واقعا خیلی سخت است. من که عشق رادیو و تلویزیون هستم چنین بلایی سرم بیاید. مخصوصا اگر تلویزیون من را نشان ندهد افسرده می‌شوم و دست به خودکشی می‌زنم!
خب به هر حال شما در مورد خواننده‌ای در تلویزیون صحبت کردید که قبلا این اتفاق نیفتاده بود.
  شما اکثر سایت‌ها را ببینید نوشته بودند مایلی‌کهن اسم یک خواننده لس‌آنجلسی را برده. این یعنی اینکه ما خودمان، خودمان را سانسور می‌کنیم. این یعنی خود سانسوری. من در برنامه نود گفتم من آن زمان این جوری ریش گذاشتم چون این خواننده را دوست داشتم و ریشم مثل او بود. اما در برنامه نود هم گفتم که یکسری انتقاد هم به او دارم. واقعا چرا نباید اسمش را بیاوریم؟ ما آدم‌هایی داشتیم که اگر مملکت دست ما بود آنها را تکه تکه می‌کردیم. در خارج از کشور اجازه داده نمی‌شود سایت‌ها هر جور دلشان خواست بنویسند. اجازه ندارند به خاطر حمایت از یک شخص دروغ بنویسند اما ما می‌نویسیم و یکی را به دروغ و به راحتی بزرگ می‌کنیم. آنجا اینجور نیست. چرا آنها آن طرف آب نمی‌توانند یک کلمه در مورد یکسری مسائل صحبت کنند اما اینجا برعکس است. مطالب کذب به نفع شخصی که دوست دارند می‌زنند یا برعکس.
شاید اگر از خواننده دیگری اسم می‌بردید این همه سر و صدا به پا نمی‌شد اما چون این خواننده همیشه به‌عنوان یک خواننده سیاسی شناخته می‌شود باعث شده اسم بردن از او، این قدر حاشیه داشته باشد.
  سال ۵۶ او آهنگ‌هایی خوانده بود که علیه رژیم پهلوی بود. آن زمان اجازه نمی‌دادند اینها را گوش کنیم و قاچاقی رد و بدل می‌کردیم. این آهنگ‌ها علیه رژیم پهلوی بود. آن زمان منصور رشیدی، من و یکی، دو تای دیگر یواشکی این آهنگ‌ها را رد و بدل می‌کردیم و گوش می‌دادیم. من مایلی‌کهن فرقم با دیگران این است که سیر هستم و هیچ وقت نگفتم ندارم. تا حالا شما یکدفعه دیدید من بنالم و بگویم ندارم؟
منظورتان را واضح‌تر بگویید.
  من همیشه گفتم دارم. همه‌اش هم از خداوند و صدقه سری مادر خدا بیامرزم است. در ورزش هم از صدقه سری مادرم و پرسپولیس به اینجا رسیدم. پرسپولیس به من هویت و شخصیت داد. ما را به جامعه نشان داد و باعث پیشرفتم شد. به همین دلیل الان می‌توانم یکسری حرف‌ها بزنم که به گوش خیلی‌ها برسد. می‌دانم حرف‌هایم برای خیلی‌ها تلخ است و به خیلی‌ها برمی‌خورد. می‌توانم به دهانم زیپ بزنم و خیلی از کارها انجام دهم و به جایی برسم که به ۱۰۰ میلیارد بگویم پول خرد. حداقل این طور وضعم خوب است و دستم توی جیب خودم است اما من نمی‌توانم خودم را از مردم جدا کنم. اگر نتوانم برایشان کاری کنم اما کنارشان قرار می‌گیرم تا مشکلات‌شان را ببینم. به خاطر همین هم سوار مترو، تاکسی و اتوبوس می‌شوم تا خودم مشکلات را ببینم. شما هم حتما دیدید که برای ۵۰ تا تک تومان راننده با مسافر و مسافر با راننده تاکسی دعوا می‌کنند. اینها را داریم می‌بینیم. در میادین میوه و تره‌بار شهرداری مشتری با غرفه‌دار دعوا می‌کند که این خراب است و آن آباد. اینها یعنی چه؟
یعنی مشکلات جامعه…
  بله، یعنی مشکلات جامعه. من اینها را بدانم و به مسوولان نگویم؟ من اگر نمی‌توانم کمک‌شان کنم اما می‌توانم زبان‌شان شوم. شما هم لطف دارید و صدای من را می‌رسانید. من مایلی‌کهن یک لاقبا، من مایلی‌کهن ناچیز و خاک پای مردم، خدا لطف کرده در کشوری که باید مثل بهشت باشد و حق همه است، شاید بتوانم صدا را به مسوولان برسانم. من می‌دانم چقدر پول در مملکت است و می‌ریزیم در جوی آب. این پول را به جای اینکه به مردم بدهند، به من گردن کلفت نباید بدهند که باز هم طلبکار باشم. من با تمام وجودم حرف می‌زنم و تنها کاری که می‌کنم این است. ۲ سال پیش گفتم با صدا و سیما مصاحبه نمی‌کنم، حالا آمدند این حرف را می‌زنند که من ممنوع‌التصویر هستم!
 
 
m.20 بازدید : 245 1392/12/07 نظرات (0)
۹۹ تن از این سربازان از افغانستان و مابقی از عراق به بریتانیا فراخوانده شده اند زیرا طبق قوانین این کشور زنان باردار نمی توانند در جبهه های جنگ حضور یابند...
ali بازدید : 115 1392/09/09 نظرات (0)

ایران و 1+5 پس از 5 روز مذاکره بامداد روز یک‌شنبه، 3 آذر بر سر یک "برنامه اقدام مشترک" به توافق رسیدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) متن کامل این "برنامه اقدام مشترک" به شرح زیر است:

ali بازدید : 137 1392/09/02 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اکثر بازیکنان تیم ملی والیبال ایران پیش از سفر به ژاپن برای شرکت در مسابقات جام بزرگ قهرمانان می‌گفتند که یکی از اهداف‌شان پیروزی مقابل برزیل و به‌ویژه آمریکاست. آمریکا و برزیل تیم‌هایی بودند که تیم ملی تاکنون موفق به شکست آنها نشده بود. البته پیروزی مقابل چنین تیم‌هایی که قهرمانی در لیگ جهانی و المپیک را در کارنامه خود دارند برای ایرانی که پیش از آمدن ولاسکو در نهایت به‌فکر قهرمانی آسیا بود، چیزی فراتر از رؤیا به حساب می‌آمد.

این بار حکایت رویارویی 2 تیم متفاوت بود. شاگردان ولاسکو با ورود به جمع تیم‌های بالای رنکینگ جهانی و 2 قهرمانی متوالی آسیا دیگر شگفتی‌ساز محسوب نمی‌شدند. تیم ملی ایران با این ذهنیت، شکست تیم ملی ایتالیا و گرفتن یک ست ارزشمند از پرافتخارترین تیم جهان، برزیل، مقابل آمریکا قرار گرفت.

شروع تیم ملی ایران با کسب پیروزی 28 بر 26 در ست اول، فوق‌العاده بود ولی در ست‌های دوم و سوم این آمریکا بود که با نتایج مشابه 25 بر 19 به پیروزی رسید. در ست چهارم بازیکنان ایران پابه‌‌پای آمریکا امتیاز گرفتند و مهم‌تر اینکه تمرکز خود را تا امتیاز آخر از دست ندادند. نتیجه این حفظ تمرکز پیروزی 27 بر 25 ایران مقابل آمریکا بود تا کار به ست پنجم کشیده شود. تا اینجای کار مجتبی میرزاجانپور با 13 پوئن، امتیازآورترین بازیکن ایران بود. برای آمریکا هم متیو اندرسن 20 و ویلیام پریدی 18 امتیاز کسب کردند.

4 امتیاز اول ست پنجم با دفاع خارق‌العاده شاگردان ولاسکو به‌سود ایران ثبت شد تا جان اسپارو برای تیمش تقاضای وقت استراحت فنی کند. حضور مهدی مهدوی در این ست نشان می‌داد که ولاسکو بیشتر به‌فکر دفاع روی تور است که نتیجه آن را هم گرفت. مهدی مهدوی با کلکسیونی از پا‌س‌های ترکیبی، سرعتی و جای خالی، بازی را کاملاً در کنترل خود داشت. 2 اشتباه متوالی از بازیکنان ایران نتیجه را 8 بر 6 به‌سود ایران کرد. بازی با ثبت نتیجه 11 بر 11 به اوج حساسیت خود رسید و در نهایت ست پنجم این بازی تاریخی با نتیجه 18 بر 16 به‌سود تیم ملی ایران به پایان رسید.

برنامه بازی‌های فردا (یک‌شنبه) سوم آذر به‌شرح زیر است:
برزیل ـ ایتالیا، ساعت 6:40
روسیه ــ ایالات متحده، ساعت 9:40
ژاپن ــ ایران، ساعت 12:40.

ali بازدید : 121 1392/09/02 نظرات (0)

 

  

 

به گزارش خبرگزاری فارس، شهر ژنو از روز چهارشنبه 29 آبان به فاصله 10 روز بعد از نشست قبلی و برای سومین بار در دولت یازدهم میزبان مذاکرات ایران و گروه 1+5 است.

جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده که تن به زیاده خواهی‌ها نمی‌دهد و هیچ پیش شرطی را نمی‌پذیرد.

مقامات کشورمان همواره اعلام کرده‌اند که موضوع غنی سازی به هیچ وجه قابل مذاکره نیست.

در نشست قبلی که به مدت سه روز 16، 17 و 18 آبان (هفتم، هشتم و نهم نوامبر) با حضور وزرای خارجه ایران، آمریکا، روسیه،‌ انگلستان، فرانسه، آلمان، قائم مقام وزیر خارجه چین و کاترین اشتون در این شهر برگزار شد و البته تا نیمه شب 19 آبان نیز به طول انجامید قرار بود توافقنامه‌ای بین طرفین به امضا برسد که به دلیل ارائه یکسری اصلاحیه‌ها از سوی فرانسه و طرح مواضع حداکثری، تفاهمی حاصل نشد و در نهایت توافق شد نشست بعدی در 20 نوامبر در این شهر برگزار شود.

نظر به اهمیت این اخبار، خبرگزاری فارس اخبار لحظه به لحظه از این مذاکرات و حواشی آن را در اختیار مخاطبان محترم قرار می‌دهد.

همچنین اخبار روز گذشته را می‌توانید در اینجا ملاحظه کنید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
پاتوق ایرانیان از سال 1391 شروع به کار کرده است و تلاش میکند تا بهترين ها بروز ترین و مفیدترین مطالب را در اختیار کاربران و بازديد کنندگان عزیز قرار دهد امیدوارم لحضاتی شاد و خوبی را در این سایت تجربه کنید. مدیر سایت:ali *سایت تفریحی پاتوق ایرانیان سایتی برای تمام ایرانیان*
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تازه های دنیای مد


    مدل تاج عروس 2014

    (کلیک کنید)


    ****


    جدیدترین مدل ترین مانتو بهار 93


    (کلیک کنید)


    مدل مانتو اریکا 2014

        مدل مانتو اریکا
       ( کلیک کنید)

    ****

    مدل جدید کت ودامن مجلسی

    (کلیک کنید)

    *****

    ست کیف و کفش 93

    (کلیک کنید)

    *****

    مدل بافت 2014

    (کلیک کنید)

    ******

    مدل کفش اسپرت نوروز 93

    (کلیک کنید)

    ******


    مدل کفش زنانه 93

    (کلیک کنید)

    مطالب(گوناگون)

    فرزادفرزین در کنار دختران شیرازی

    (کلیک کنید)


    ***

    آمار سایت
  • کل مطالب : 588
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 333
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 70
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 213
  • بازدید ماه : 4,486
  • بازدید سال : 30,175
  • بازدید کلی : 805,041
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات

    پشتیبانی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    امکانات ویژه سایت