loading...
مجله اینترنتی پاتوق ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
ali بازدید : 142 1392/09/14 نظرات (0)

:::… اس ام اس عاشقانه خیلی جدید ۹۲ …:::

 

می توان پر کرد فاصله هایی بلـند را با یک پیام ساده و کوتاه…

کافیست بنویسی : دوستت دارم

  جهت مشاهده ادامه مطلب برروی عنوان کلیک کنید

:::… اس ام اس عاشقانه خیلی جدید ۹۲ …:::

 

می توان پر کرد فاصله هایی بلـند را با یک پیام ساده و کوتاه…

کافیست بنویسی : دوستت دارم

:::… اس ام اس عاشقانه خیلی جدید ۹۲ …:::

دوستت دارم ، این تعارف نیست زندگی من است!

:::… اس ام اس عاشقانه خیلی جدید ۹۲ …:::

کو طبیبی تا شکافد قلب خونین مرا / تا ببیند من نمردم عشق تو کشته مرا

:::… اس ام اس عاشقانه خیلی جدید ۹۲ …:::

اگر مجبور باشم انتخاب کنم بین دوست داشتنت یا نفس کشیدن ، از آخرین نفسم استفاده می کنم تا بهت بگویم دوستت دارم

:::… اس ام اس عاشقانه خیلی جدید ۹۲ …:::

میگن دوره اربابی تموم شده

پس تو اهل کدوم تباری که ما هنوز غلامتیم !؟

:::… اس ام اس عاشقانه خیلی جدید ۹۲ …:::

امروز روز ملی گلها ست

“روزت مبارک”

این پیام رو برای تمام کسانی که عطر شون رو دوست داری بفرست.

:::… اس ام اس عاشقانه خیلی جدید ۹۲ …:::

گفت مجنون گر همه روی زمین / هر زمان بر من کنندی آفرین

من نخواهم آفرین هیچ کس / مدح من دشنام لیلی باد و بس . . .

:::… اس ام اس عاشقانه خیلی جدید ۹۲ …:::

لبریز غزل بیا همی آهسته / چون آیه بخوان مرا کمی آهسته

آهسته مرا رها بکن از سر عشق / تا در تو رها شوم دمی آهسته . . .

:::… اس ام اس عاشقانه خیلی جدید ۹۲ …:::

ما هرچه دویدیم به مقصد نرسیدیم / از عشق به جز مزه ی تلخش نچشیدیم . . .

:::… اس ام اس عاشقانه خیلی جدید ۹۲ …:::

دیری است ندیده ام من الماس تنت

عابــر نشـــدم به کــــوچه یاس تنت

تبریز چـــــرا شده است فصل تن تو

خـــــواهم برسم به بندر عباس تنت !

:::… اس ام اس عاشقانه خیلی جدید ۹۲ …:::

گرچه کردم ذوقها از آشناییهای او / انتقام از من کشید، آخر جداییهای او . . .

:::… اس ام اس عاشقانه خیلی جدید ۹۲ …:::

نقش ِچشمان ِخمارت ، چه کشیدن دارد ! / سایه ساران ِدو زلفت ، چه لمیدن دارد !

آن قدر خوب و ملیحی که به یک جرعه نگاه / حس مستی لبت طعم چشیدن دارد . . .

:::… اس ام اس عاشقانه خیلی جدید ۹۲ …:::

بی رویت آینه کدر خواهد شد / آهم در شهر منتشر خواهد شد

چون بمبی ساعتی دلم در سینه / با تاخیر تو منفجر خواهد شد . . .

:::… اس ام اس عاشقانه خیلی جدید ۹۲ …:::

هیچ میدانی ؟

جای قول و قرارهایمان امن است ، زیر پاهای تو !

:::… اس ام اس عاشقانه خیلی جدید ۹۲ …:::

گهگاهی سفری کن به حوالی دلت

شاید از جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد . . .

:::… اس ام اس عاشقانه خیلی جدید ۹۲ …:::

پر است خلوتم از یاد عاشقانه او / گرفته باز دل کوچکم بهانه او

نسیم رهگذر این بار هم نیاورده / به دست قاصدکی نامه یا نشانه او . . .

:::… اس ام اس عاشقانه خیلی جدید ۹۲ …:::

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
پاتوق ایرانیان از سال 1391 شروع به کار کرده است و تلاش میکند تا بهترين ها بروز ترین و مفیدترین مطالب را در اختیار کاربران و بازديد کنندگان عزیز قرار دهد امیدوارم لحضاتی شاد و خوبی را در این سایت تجربه کنید. مدیر سایت:ali *سایت تفریحی پاتوق ایرانیان سایتی برای تمام ایرانیان*
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تازه های دنیای مد


    مدل تاج عروس 2014

    (کلیک کنید)


    ****


    جدیدترین مدل ترین مانتو بهار 93


    (کلیک کنید)


    مدل مانتو اریکا 2014

        مدل مانتو اریکا
       ( کلیک کنید)

    ****

    مدل جدید کت ودامن مجلسی

    (کلیک کنید)

    *****

    ست کیف و کفش 93

    (کلیک کنید)

    *****

    مدل بافت 2014

    (کلیک کنید)

    ******

    مدل کفش اسپرت نوروز 93

    (کلیک کنید)

    ******


    مدل کفش زنانه 93

    (کلیک کنید)

    مطالب(گوناگون)

    فرزادفرزین در کنار دختران شیرازی

    (کلیک کنید)


    ***

    آمار سایت
  • کل مطالب : 588
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 333
  • آی پی امروز : 172
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 198
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 713
  • بازدید ماه : 2,924
  • بازدید سال : 33,279
  • بازدید کلی : 808,145
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات

    پشتیبانی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    امکانات ویژه سایت