loading...
مجله اینترنتی پاتوق ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
ali بازدید : 134 1392/09/20 نظرات (0)
فال روزانه 20 / 9 / 1392

فال روزانه متولدین فروردین

 

 

 

 

 

 

امروز بهتر است خیلی خودنمایی نکنید و در حاشیه باشید. هر نوع توجهی امروز مشکوک است. خیلی به تشویق و تحسین های فردی که زیاد از شما سوال می پرسد و همه کارهای شما برایش جالب است، اعتنا و اعتماد نکنید. در ضمن، برای آغاز پروژه های جدید نیز زمان مناسبی نیست. امروز را ترجیحا فقط به علاقه مندی های خود اختصاص دهید و کار مهمی نکنید. امروز عشق و مسایل عاطفی به روش خود پیش خواهند رفت. گاهی بسیار تند و هیجانی و گاهی کاملا دوست داشتنی و آرام. باید بدانید نمی توانید هیچ رابطه ای را یک طرفه حفظ کنید. هر چقدر تماس بگیرید یا پیامک و ایمیل ارسال کنید، تا او نخواهد پاسخ شما را نخواهد داد. برای آرامش خود بهتر است مدیتیشن تمرین کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

 

شاید امروز برنامه های زیادی برای آینده خود داشته باشید. همه ایده ها بسیار سریع و بی وقفه به ذهن ما خطور می کنند. اما باید بدانید کدامیک واقعا کاربردی و قابل اجرا است. ذهن خلاق و زیبایی شناسی که امروز دارید برای خلق آثار زیبا و برنامه ریزی برای آینده بسیار مناسب هستند. امروز خود را مجبور می کنید تا احساسی که به فرد خاصی پیدا کرده اید را بروز دهید. تنها مشکلی که در این میان وجود دارد این است که برای گرفتن قول و تعهد از او بسیار عجله می کنید و این می تواند به ضرر شما تمام شود. بهتر است مسایل را کمی آسان تر بگیرید.

فال روزانه متولدین خرداد

 

 

 

 

 

 

 

مشکل در خواب یا دیدن کابوس باعث می شود تا در طول روز احساس خستگی و کسالت داشته باشید و ذهنتان نیز درست کار نکند. امروز فرصت های خوبی برای شما به وجود می آیند و باید از مزایای آن استفاده کنید. اگر این طور شود، ایده های جدید و جالب به ذهنتان خطور خواهد کرد. میزان انرژی شما متغیر است و مدام بالا و پایین می شود. برای اینکه بهترین استفاده را از آن داشته باشید باید تمرکز خود را حفظ کنید. اگر در نظر دارید در رابطه عاطفی خود تغییراتی ایجاد کنید، امروز بهترین فرصت است. نیروهای ماورایی امروز شما را در جهت بهبود رابطه پیش می برند. البته لطفا متکلم وحده نباشید و اگر سوالی می پرسید، منتظر پاسخ آن نیز بمانید.

 

 

فال روزانه متولدین تیر

 

 

 

 

تغییر حالت روحی و کمی هیجان و خشم باعث می شود تا با شریک خود رفتار نامناسبی داشته باشید. شاید حرف های ناراحت کننده بزنید که واقعا قصد و نیتی از بیان آنها ندارید. رفتار و کردار شما امروز خیلی مصنوعی و ساختگی است. کمی از شخصیت خود فاصله بگیرید تا تحملتان برای اطرافیان چندان دشوار نباشد. اگر این طور بمانید همه انرژی های مثبت را از اطراف خود پراکنده خواهید کرد. برای رابطه عاشقانه تان نیز این رفتارها خوب نیستند. اگر این رفتار سرد را کنار بگذارید در کنار نامزدتان، از همه چیز لذت خواهید برد.

 

 

 

فال روزانه متولدین مرداد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

الهامات هیجان انگیزی همچون جرقه در ذهن شما شعله ور می شوند و ایده های جالبی در ذهنتان می پرورانند. خیال‌پردازی، تصویرسازی و خلاقیت شما امروز در اوج خود هستند. با استفاده از آنها، توجهات زیادی را به خود جلب کنید. شاید کمی استرس داشته باشید بنابراین مهم است که آرامش خود را حفظ کنید تا در پیشبرد کارهای خود موفق شوید. امروز با همه وجود احساس عشق و مهرورزی دارید. نیروهای آسمانی نیز شهامت بیان آن را به شما می دهند. اگر به فرد خاصی علاقه دارید، امروز متوجه می شوید که دیگر نمی توانید آن را در دل نگهدارید و داستان عشق شما شکل می گیرد.

فال روزانه متولدین شهریور

 

 

 

 

 

امروز در انجام یک پروژه خلاقانه و ابداعی شرکت خواهید کرد و از ذهن مبتکر خود برای پیشبرد بهتر شرایط استفاده خواهید کرد. امروز بهترین زمان برای انجام پروژه های عمومی و نمایش استعدادهای خود است. حس خلاقیت زیادی دارید و به همین دلیل باید از همه آن استفاده کنید. خودتان هم از کارهای مهمی که انجام می دهید هیجان زده خواهید شد. رویدادهای امروز باعث می شوند تا عشقتان رفتار پرخاشگر و ناراحت کننده ای با شما داشته باشد و این رفتار برای شما که همیشه طالب آرامش در زندگی هستید، چندان خوشایند نیست. او تلاش می کند با ترفندهای خاص خود شما را وارد بازی کند، اما گول نخورید و شخصیت واقعی خود را حفظ کنید.

 

 

فال روزانه متولدین مهر

 

 

 

 

امروز شاید در خانه خود فعالیت ها یا جلسات گروهی برگزار کنید. در میان افراد جالب توجه و عزیزی نیز شرکت خواهند داشت. برخی از آنها ایده های بسیار جالبی نیز ارایه می دهند که برای پیشبرد شغل یا مسایل مالی شما بسیار کارآمد و موثر هستند. اگر در حال حاضر با مشکلات مالی موجه هستید، از آنها مشاوره و کمک بگیرید. شما از همه مسایل زندگی عاطفی یا زندگی مشترک با نامزد خود بسیار راضی هستید اما برخی از احساسات برایتان ناراحت کننده هستند. باید بدانید امروز ممکن است با برخی از آنها روبه رو شوید، بنابراین بهتر است خود را آماده کنید.

 

فال روزانه متولدین آبان

 

 

 

 

 

 

 

امروز تماس تلفنی پرهیجانی از طرف یک دوست خواهید داشت که مثلا به شدت در حال گریه و طلب کمک از شما است. شما هم این آمادگی را دارید تا او را آرام کنید و کمک های لازم رابه او بدهید. اما بهتر است کمی واقع‌گراتر باشید زیرا این فرد در حال اغراق در مورد رابطه خود است و واقعیت را با تحریف بسیار بیان می کند. این شرایط بسیار گیج کننده است زیرا نمی توانید ترس را از واقعیت تشخیص دهید. امروز بالاخره می توانید نظر فردی که دوستش را دارید به خود جلب کنید. البته توجه داشته باشید اگر بخواهید همه چیز باب میل شما باشد، ممکن است رابطه شما را در آینده خراب کند. در رابطه عاشقانه، رضایت دوطرف بسیار اهمیت دارد.

فال روزانه متولدین آذر

 

 

 

 

 

 

 

 

استفاده از کامپیوتر یا دیگر وسایل الکترونیک باعث می شود تا استعدادهای درونی خود در این زمینه را کشف کنید. به همین دلیل، علاقه مند می شوید تا مهارت خود را در این حوزه افزایش دهید. این تصمیم درستی است زیرا موجب افزیش درآمد شما نیز خواهد شد. در این مسیر از دوستان خود نیز می توانید کمک بگیرید. در انتهای روز تمرکز بیشتری روی کارهای خود خواهید داشت. امروز عشق رابا همه وجود احساس و درک می کنید و همین باعث می شود تا اطرافیان را مجذوب خود کنید. رابطه عاشقانه شما امروز بسیار عالی پیش می رود. البته از این مساله سواستفاده نکنید و با احساسات دیگر بازی نکنید.

فال روزانه متولدین دی

 

 

 

 

 

 

 

 

ذهنتان امروز مثل ساعت کار می کند. طوری که احساس می کنید در هر دقیقه چندین کیلومتر حرکت می کند. ایده ها، علاقه مندی ها، اهداف و پروژه های متفاوت همه ذهن شما رابه خود مشغول کرده اند. بهتر است هر فکری به ذهنتان می رسد را یادداشت کنید تا در روزهای آینده نیز آنها را فراموش نکنید. اگر با این ذهن پرمشغله نمی توانید راحت بخوابید، پیش از خواب بیرون بروید و قدم بزنید. امروز همه مشکلاتی که با شریک زندگی خود پیدا کرده اید برطرف خواهد شد. اگر اخیر سر موضوع خاصی با هم بحث و دعوا داشته اید، امروز راهکار لازم برای برطرف کردن آن را خواهید یافت. البته هر دو طرف هم باید با هم صادق باشید یا یک معجزه واقعی رخ دهد.

فال روزانه متولدین بهمن

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سحر و جادو، کیمیاگری و طالع بینی همه فکر شما را به خود مشغول خواهند کرد. حتی ممکن است برای این منظور در جلسات و سخنرانی های جاری شرکت کنید. یا حتی ممکن است در کلاس آموزشی این فعالیت ها ثبت نام کنید. شما ذهن خلاق و یادگیری بسیار بالا دارید به همین دلیل خیلی زود همه چز را فرا می گیرید. مطالعه کتاب و مقالات در این حوزه ها به شما کمک می کند تا دانش بیشتری در این زمینه کسب کنید. در مورد مسایل عاطفی دوست دارید تغییرات زیادی ایجاد کنید. این تغییرات شاید به قیمت تمام کردن یک رابطه و آغاز رابطه جدید تمام شود.

فال روزانه متولدین اسفند

 

 

 

 

 

 

 

دوستانی که در زمینه هنر و دانش فعالیت دارند شاید از شما بخواهند تا با آنها همراه شوید و ایده های خوبی برای بهبود کارهایشان به آنها بدهید. شما بسیار خلاق به نظر می رسید به همین دلیل می توانید کمک بسیاری به آنها کنید. فعالیت های گروهی همیشه روح اجتماع طلب شما را ارضا میکند و امروز نیز از این رویداد بسیار خوشحال خواهید شد. البته خیلی به خود سخت نگیرید و انرژی خود را تحلیل نبرید. اگر عاشق کسی هستید و تا امروز آن را مخفی کرده بودید، امروز فرصت و شهامت بیان آن را پیدا خواهید کرد. از این فرصت برای صحبت با او استفاده کنید و احساسات صادقانه خود را به او بگویید. این کار منجر به ایجاد دوستی میان شما دونفر می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
پاتوق ایرانیان از سال 1391 شروع به کار کرده است و تلاش میکند تا بهترين ها بروز ترین و مفیدترین مطالب را در اختیار کاربران و بازديد کنندگان عزیز قرار دهد امیدوارم لحضاتی شاد و خوبی را در این سایت تجربه کنید. مدیر سایت:ali *سایت تفریحی پاتوق ایرانیان سایتی برای تمام ایرانیان*
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تازه های دنیای مد


    مدل تاج عروس 2014

    (کلیک کنید)


    ****


    جدیدترین مدل ترین مانتو بهار 93


    (کلیک کنید)


    مدل مانتو اریکا 2014

        مدل مانتو اریکا
       ( کلیک کنید)

    ****

    مدل جدید کت ودامن مجلسی

    (کلیک کنید)

    *****

    ست کیف و کفش 93

    (کلیک کنید)

    *****

    مدل بافت 2014

    (کلیک کنید)

    ******

    مدل کفش اسپرت نوروز 93

    (کلیک کنید)

    ******


    مدل کفش زنانه 93

    (کلیک کنید)

    مطالب(گوناگون)

    فرزادفرزین در کنار دختران شیرازی

    (کلیک کنید)


    ***

    آمار سایت
  • کل مطالب : 588
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 333
  • آی پی امروز : 188
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 218
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 733
  • بازدید ماه : 2,944
  • بازدید سال : 33,299
  • بازدید کلی : 808,165
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات

    پشتیبانی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    امکانات ویژه سایت