loading...
مجله اینترنتی پاتوق ایرانیان
آخرین ارسال های انجمن
ali بازدید : 101 1392/12/16 نظرات (0)

فال روز ۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۲

فال روز ۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۲

فال روز 16 اسفند ماه 1392

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز میزان عصبانیت شما بیشتر می‌شود، چراکه در فکر انجام دادن کار غیر معمول و عجیب غریبی هستید و این موضوع شما را می‌ترساند. باتوجه به همکاری اورانوس و عطارد شما از یکنواختی‌های روزمره نیز فرار می‌کنید.  فراموش نکنید که باید به افراد دیگر هم بگویید که چه کاری می‌خواهید انجام دهید. اگر این کار را نکنید شانس موفقیتتان کمتر خواهد شد.

فال روز 16 اسفند ماه 1392

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 ممکن است شما از کارهای تکراری که اخیرا مجبور به انجام آنها هستید خسته شده باشید و کمتر مایل باشید که روی وظایفی که شما را از لحاظ روحی ارضا می‌کند تمرکز کنید. امروز دائم در حال خیالبافی درباره یک زندگی عالی و ایده‌آل در آینده که به نظرتان می‌رسد دور از دسترس شماست، هستید. درباره اینکه چگونه باید به آنجا برسید نگران نباشید. زمانی که خیالبافی‌تان را پایان دادید سعی کنید از تمرین‌های ذهنی لذت ببرید. به لحظه حال برگردید و کاری را انجام دهید که بتوانید یک تغییر واقعی در زندگی‌تان ایجاد کنید.

فال روز 16 اسفند ماه 1392

- فال روزانه متولدین خرداد ماه

ماه در هفتمین خانه شما که مربوط به دوستان و همکارانتان است قرار دارد و می‌تواند تأثیر خیلی زیادی بر ارتباطات شما داشته باشد. متأسفانه حتی اگر شما دست از منفی بافی کردن برداشته باشید، باز هم آنها ذهنی استدلالی دارند. سعی کنید به ندای قلبتان گوش بدهید و از روی منطق تصمیم گیری نکنید.

فال روز 16 اسفند ماه 1392

- فال روزانه متولدین تیر ماه

  ماه جدید برج عقرب برای شما نتایج خوبی به همراه ندارد، چرا که شما نمی‌توانید عقل و دل خود را به یک مسیر یکسان هدایت کنید. کدام برنده خواهند شد؟! فرقی نمی‌کند. هر کدام که باشد باز شما چیزی را از دست داده‌اید. پس به جای اینکه بین منطق و احساسات یکی را برگزینید، موقعیتی را پیدا کنید که بتوانید به هر دو جنبه توجه کنید و در عین حال که انسان منطقی‌ای هستید، به احساساتتان نیز اجازه ظهور بدهید.

فال روز 16 اسفند ماه 1392

- فال روزانه متولدین مرداد ماه

 امروز شما با موانعی روبرو شده‌اید که تنها منبع آن خودتان هستید. هرقدر هم که از این اتفاقات متعجب شده باشید، فقط نباید از این شرایط سختی که پیش رویتان قرار گرفته است فرار کنید. کارهایی را انجام دهید که انجام دادنشان لازم و حیاتی است و شما را در زمان حال نگه می‌دارد.

فال روز 16 اسفند ماه 1392

- فال روزانه متولدین شهریور ماه

 شما با گرفتاریها و مشکلات بیگانه نیستید. روی هم رفته، درجستجوی تعادل و سازگاری بودن برای فرد متولد برج میزان، یعنی ماه مقیاسها و پیمانه‌ها، امری طبیعی است. هم اکنون شما در تلاش هستید که بر روی جزئیات زمان حال تکیه کرده و برای رفتن به مرحله بعدی به غریزه خود تکیه می‌کنید. اما پیدا کردن یک حد تعادل از آنچه شما حدس می‌زدید مشکل تر است. صبور باشید؛ فردا موفقیتهای تازه تری به دست می‌آورید.

فال روز 16 اسفند ماه 1392

- فال روزانه متولدین مهر ماه

وظایف شما در محل کار مانع حضور شما در خانه و برقراری ارتباط با افراد خانه به شیوه‌ای که دوست دارید است. شما در حالی که که کاری لذت بخش را انجام می‌دهید، زمانی را هم برای استراحت کردن و داشتن یک مکالمه طولانی می‌خواهید. اما شما باید تا موقعی که وظایف کاریتان را تمام نکرده‌اید صبر کنید و تمام مراحل آن را کامل کنید.

فال روز 16 اسفند ماه 1392

- فال روزانه متولدین آبان ماه

ماه نو امروز در هشتمین خانه از “روابط صمیمی” شما قرار گرفته است. شما دیگر نمی توانید در رابطه ای که همسرتان دیگر نمی تواند خودش را با شما تطابق دهد راضی باشید. وقتی که دیگر این رابطه برایتان مفهومی ندارد دیگر تصور و خیال ثمری نخواهد داشت. برای شما اکنون این قاعده مطرح است؛‌”همه یا هیچ”! می توانید با فهمیدن اینکه اجرای یک تعهد به‌ آن معنی که برای شماست برای دیگری آن طور نیست خودتان را دلگرم کنید؛‌اگر این گونه فکر کنید می توانید از افسردگی و ناامیدی اجتناب کنید.

فال روز 16 اسفند ماه 1392

- فال روزانه متولدین آذر ماه

 امروز شما زیاد قدرت تجسم وخلاقیت ندارید، اما این موضوع لزوماً مانعی برای سازندگی شما ایجاد نمی کند. تهیه کردن یک فهرست از کارهایی که می خواهید انجام دهید مفید خواهد بود، اما به خاطر کارهایی که نمی توانید به اتمام برسانید خودتان را ناراحت نکنید. به جای اینکه حواس خود را بر روی کارهایی که نتوانسته اید تمام کنید متمرکز کنید، برای کارهایی که هم اکنون باید انجام دهید به خود قوت قلب بدهید.

فال روز 16 اسفند ماه 1392

- فال روزانه متولدین دی ماه

 اگرچه شما می‌توانید هر موقعیتی که به نظرتان خیلی مهم و جدی آمده است را به اندازه کافی توجیه کنید، ولی تصمیم گیری‌های جدیتان بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردید نیازمند دقت و تمرکز هستند. این سخن بدین معنی نیست که شما فرد دو دل و شکاکی هستید، بلکه بدین معنی است که اوضاع نسبت به آن چیزی که در ظاهر به نظر می‌رسد پیچده تر است و به خاطر اطلاعات پیچیده و دوپهلویی که اکنون به شما رسیده به راحتی آشفته و نگران می‌شوید. باید بیشتر وقت بگذارید، با عجله به دنبال جواب نهایی گشتن فقط اوضاع را بدتر می‌کند و مشکلات بیشتری را به همراه دارد.

فال روز 16 اسفند ماه 1392

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما به خوبی از راهی که باید بپیمایید اطلاع کافی و لازم دارید اما متاسفانه همیشه در این فکر هستید که خودتان به تنهایی نمی‌توانید کاری را پیش ببرید، این تفکر و دلیل را از ذهن تان دور کنید زیرا شما به تنهایی نیز می‌توانید پیش بروید. زیرا خوشبختانه شما به دلیل صبر و استقامت زیادی  که دارید می‌توانید بهترین رهبر گروه برای خودتان در مسیر زندگی تان باشید. شما اگر در این مسیر گام بگذارید تمام جاده خود را به شما نشان خواهد داد.

فال روز 16 اسفند ماه 1392

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یک طرف شما می‌خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی‌ تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

منبع:funpatogh.com

بازنشر:patogh-ir.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
پاتوق ایرانیان از سال 1391 شروع به کار کرده است و تلاش میکند تا بهترين ها بروز ترین و مفیدترین مطالب را در اختیار کاربران و بازديد کنندگان عزیز قرار دهد امیدوارم لحضاتی شاد و خوبی را در این سایت تجربه کنید. مدیر سایت:ali *سایت تفریحی پاتوق ایرانیان سایتی برای تمام ایرانیان*
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تازه های دنیای مد


    مدل تاج عروس 2014

    (کلیک کنید)


    ****


    جدیدترین مدل ترین مانتو بهار 93


    (کلیک کنید)


    مدل مانتو اریکا 2014

        مدل مانتو اریکا
       ( کلیک کنید)

    ****

    مدل جدید کت ودامن مجلسی

    (کلیک کنید)

    *****

    ست کیف و کفش 93

    (کلیک کنید)

    *****

    مدل بافت 2014

    (کلیک کنید)

    ******

    مدل کفش اسپرت نوروز 93

    (کلیک کنید)

    ******


    مدل کفش زنانه 93

    (کلیک کنید)

    مطالب(گوناگون)

    فرزادفرزین در کنار دختران شیرازی

    (کلیک کنید)


    ***

    آمار سایت
  • کل مطالب : 588
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 333
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 149
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 219
  • بازدید ماه : 3,839
  • بازدید سال : 34,194
  • بازدید کلی : 809,060
  • کدهای اختصاصی
    X بستن تبلیغات

    پشتیبانی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    امکانات ویژه سایت